Často kladené otázky
Doprava
Kdy bude moje zásilka odeslána?
Objednané zboží je odesíláno do 24 hodin od obdržení platby.
Jaká je dodací lhůta?
Doba dodání je ve většině případech 7 dní. Maximální doba dodání je 14 pracovních dnů.
Kdo mi balíček doručí?
Zásilka je doručena nebo uložena k vyzvednutí u České pošty.
Zásilku jsem stále neobdržel/a. Co mám dělat?
Pokud již uběhlo 14 pracovních dnů a zásilka Vám stále nebyla doručena, kontaktujte naši zákaznickou podporu na podpora@gembar.cz. Pokud uvedená doba neuplynula, prosím vyčkejte, balíček je na cestě k Vám.
Platba
Co mám dělat, pokud nemohu platit kartou ani bankovním převodem?
V případě, že nemůžete využít tyto dvě možnosti, můžete zaplatit složenkou. Při objednání vyberte možnost platby bankovním převodem. Až Vám na e-mail přijdou údaje pro platbu, stačí vyplnit složenku a zaplatit na České poště.
Platba byla odeslána, ale nepřišlo mi potvrzení o přijetí. Co s tím?
Pokud jste zaplatil/a a nepřišlo Vám potvrzení o přijetí, mohlo se stát, že sytém nespároval platbu. Proto je důležité uvést při platbě variabilní symbol (číslo objednávky). Občas se může stát, že se i přes to platba nepropojí. Kontaktujete nás na podpora@gembar.cz
Odesíláte zboží na dobírku?
Na dobírku zboží neodesíláme. Lze platit bankovním převodem, kartou nebo složenkou. Pokud využijete platbu bankovním převodem, prosím, nezapomeňte uvést variabilní symbol (číslo objednávky).
Zboží
Objednaný kousek se mi nelíbí. Můžu zboží vrátit?
Může se stát, že se Vám zboží nelíbí či nevyhovuje. V tomto případě můžete ve lhůtě 14 dní odstoupit od smlouvy a zboží vrátit, zboží však nemůže být poškozené. Postupujte, prosím, dle Reklamačního řádu.